Begineersla සඳහා ඩිජිටල් අලෙවිකරණ උපදෙස් කිහිපයක්.



    1. ඉගෙනීමට ඇති උනන්දුව

    ඩිජිටල් අලෙවිකරණ කර්මාන්තය වේගයෙන් වර්ධනය වන අතර ඇදහිය නොහැකි තරම් තරඟකාරී වේ. ඉගෙනීමට කැමැත්තක් ඇති අපේක්ෂකයින් සහ සවාරියේ යෙදී සිටින අය අතර වෙනස හඳුනා ගැනීම ව්‍යාපාරවලට පහසුය. මෙම කර්මාන්තයට ආශාව සහ සාර්ථක වීමට ආශාවක් අවශ්‍ය වේ.

    1. යාවත්කාලීනව සිටින්න

    ප්‍රධාන ඩිජිටල් අලෙවිකරණ අඩවි සහ සමාජ මාධ්‍යවල බලපෑම් කරන පුද්ගලයින් අනුගමනය කිරීමෙන් ඔබ කර්මාන්ත ප්‍රවෘත්තිවල ඉහළින්ම සිටිය යුතුය. ගූගල්, ෆේස්බුක් සහ ට්විටර් වැනි ප්‍රධාන ක්‍රීඩකයින් ඔවුන්ගේ ගෙවන වෙළඳ දැන්වීම් වේදිකා සහ ඇල්ගොරිතම නිරන්තරයෙන් වෙනස් කරන බැවින්, ඔබ නවතම වෙනස්කම් වලට ඉහළින් නොසිටින්නේ නම්, ඔබ සැරිසැරීමට සූදානම්ය.

    1. ජාලකරණය

    ඔබට වඩා දක්ෂ පුද්ගලයින් සමඟ ඔබ වටා එක්වන්න. ඔබ මුණගැසෙන පුද්ගලයින් ඔබ ගැටළු වලට මුහුණ දෙන විට ඔබගේ අඛණ්ඩ ආධාරක ජාලය වනු ඇත, එසේම ඔබට වෙනත් ආකාරයකින් හමු නොවූ අවස්ථාවන්ට දොර විවර කිරීමට උපකාරී වේ.

    වෙනත් ඩිජිටල් අලෙවිකරුවන් සමඟ සබඳතා පෝෂණය කිරීමට සහ ගැඹුරු වැඩමුළු සහ ඉදිරිපත් කිරීම් තුළින් ඔබේ කුසලතා වැඩි දියුණු කිරීමට ඔබේ ප්‍රදේශයේ කර්මාන්ත රැස්වීම් සහ සම්මන්ත්‍රණවලට සහභාගී වන්න.

    1. පුද්ගලික ව්‍යාපෘති

    සෑම ඩිජිටල් අලෙවිකරුවෙකුටම න්‍යායන් අත්හදා බැලීමට පුද්ගලික ව්‍යාපෘති තිබිය යුතුය, විවිධ විෂයයන් (එස්.ඊ.ඕ, පීපීසී, සමාජ මාධ්‍ය, අන්තර්ගත අලෙවිකරණය යනාදිය) වෙත අත තබා උත්සාහ කළ යුතු අතර ව්‍යාපෘතියක සාර්ථකත්වය හෝ අසාර්ථකත්වය සම්බන්ධයෙන් වගවීමක් ලබා ගත හැකිය.

    1. පාරිභාෂිතය ඉගෙන ගන්න

    ඩිජිටල් අලෙවිකරුවන් PPC, SEM සහ SEO වැනි අක්ෂර සමඟ සැපපහසු විය යුතුය. ඒවා සියල්ලම වෙනස් වචන වන අතර ඒවා වැරදියට වටහා ගැනීම ඔබට ආරම්භකයකුගේ කුසලතා කට්ටලයක් ඇති බවට පැහැදිලි සලකුණක් වන අතර වැඩිදුර පුහුණුව අවශ්‍ය වේ. ඩිජිටල් අලෙවිකරණ ව්‍යාපාර විශ්ලේෂණය කිරීමට සහ ක්‍රියාත්මක වූ අංග මොනවාද යන්න තේරුම් ගැනීමට ඇති හැකියාව රඳා පවතින්නේ කර්මාන්ත ප්‍රභාෂාව තේරුම් ගැනීමේ හැකියාව මත ය.

    1. ඔබේ පුද්ගලික වෙළඳ නාමය ගොඩනඟන්න

    ඔබ ඩිජිටල් අලෙවිකරණ හොට්ෂොට් එකක් ලෙස පෙනී සිටින නමුත් ඔබට දෘශ්‍යමාන සබැඳි පැමිණීමක් නොමැතිද? ඔබට සේවා යෝජකයාට ඔවුන්ගේ සමාගමේ දෘශ්‍යතාව ගොඩනගා ගත හැකි බව පෙන්වීමට අවශ්‍ය නම්, ඔබට පළමුව ඔබේ පුද්ගලික වෙළඳ නාමය ගොඩනගා ගත හැකි බව පෙන්විය යුතුය.

    Ex-: එකම තනතුරක් සඳහා ඉල්ලුම් කර ඇති අපේක්ෂකයින් දෙදෙනෙකු අතර තීරණාත්මක සාධකය විය හැකිය.

    1. ටී හැඩැති අලෙවිකරු

    රැන්ඩ් ෆිෂ්කින් විසින් පොදුවේ භාවිතා කරන යෙදුමක් ලෙස, එය බහු අලෙවිකරණ විෂයයන් පිළිබඳ මූලික අවබෝධයක් ඇති නමුත් විශේෂිත කුසලතා එකක් හෝ දෙකක් පිළිබඳ විශේෂ තාවයක් දක්වයි.

    More details-:https://www.smartinsights.com/managing-digital-marketing/personal-career-development/csimon-swan-t-shaped-marketer/amp/

    විවිධ නාලිකා අතර සැලකිය යුතු තරණයක් ඇති බැවින් සමාගම්වලට පුළුල් ඩිජිටල් අලෙවිකරණ කුසලතා කට්ටලයක් වටිනා සම්පතක් ලෙස සොයා ගැනීම සාමාන්‍ය දෙයක් නොවේ. ඔබට විශේෂීකරණය කළ හැකි වඩාත් නිශ්චිත අවධානය යොමු කිරීමේ මාර්ගයක් තෝරා ගැනීම සඳහා එය ඔබව වඩාත් හොඳින් සන්නද්ධ කරනු ඇත.

    1. Get Nerdy

    ඩිජිටල් අලෙවිකරණය බොහෝ විට චමත්කාරජනක බව වටහා ගත හැකි නමුත් සත්‍යය කිවහොත් එය පිළිගැනීමට වඩා බොහෝ තාක්ෂණික හා දත්ත මත පදනම් වේ. ඔබ මුල සිටම වෙබ් අඩවි සංවර්ධනය නොකරනු ඇත, නමුත් ඔබ ඔබේ අලෙවිකරණ උපායමාර්ගය ඔබේ නිර්දේශයන් ඇතුළත් කිරීමේ වගකීමක් ඇති සංවර්ධකයින් හෝ නිර්මාණකරුවන් කණ්ඩායමකට සන්නිවේදනය කරනු ඇත.

    HTML සහ ග්‍රැෆික් නිර්මාණය පිළිබඳ මූලික දැනුමක් ඔබ අඩු තාක්‍ෂණික මනසක් ඇති අපේක්ෂකයින් අතර කැපී පෙනේ.

    1. සහතික කිරීම

    කර්මාන්තයේ සිටින ඔබේ සම වයසේ මිතුරන්ගෙන් කැපී පෙනීමට ඔබට අවශ්‍ය නම්, සහතික කළ ඩිජිටල් අලෙවිකරණ course මාලාවක් සම්පූර්ණ කිරීම උපකාරී වේ. ඩිජිටල් අලෙවිකරණ කර්මාන්තය මුහුණ දෙන එක් ගැටළුවක් නම් ඇතුළුවීමට කිසිදු බාධකයක් නොමැති වීමයි, එයින් අදහස් වන්නේ කර්මාන්ත පාරිභාෂිතය ලිහිල් ලෙස ග්‍රහණය කරගත් ඕනෑම කෙනෙකුට සමාගමක තනතුරක් ලබා ගත හැකි බවයි.

    -Shehan


  • Web Development

    Patta mchan digatama dapan watinawa



  • Elama Ilanga post eke marketing tutorials dennam


  • Linux Help

    superb දිගටම කරගෙන යන්න ගොඩක් වටිනව





  • godak watinwa machn,,,, digatama karanna meka



  • @dev_lak Thanks bro